W godzinach pracy administracji

Dziennik zgłoszeń AO “Zagórska – Północ” 41 34-16-700
Dziennik zgłoszeń AO “Zagórska – Południe” 41 34-16-560
Dziennik zgłoszeń AO “Sady” 41 34-16-520
Dziennik zgłoszeń AO “Sandomierskie” 41 34-16-760

Po godzinach pracy administracji

Telefon dyżurny 41 34-16-800

Całodobowy w sezonie grzewczym

Wszelkie usterki dotyczące centralnego ogrzewania

506-503-706 (7:00 – 15:00)

41 34-16-340 telefon dyżurny po godzinach pracy ZEC

Numery alarmowe

Numer alarmowy112
Pogotowie ratunkowe999
Straż pożarna998
Policja997
Straż miejska986
Pogotowie gazowe992
Pogotowie energetyczne991
Pogotowie wodociągowe994
Pogotowie ciepłownicze993

ZGŁASZANIE AWARII

W ramach dyżuru pogotowia technicznego Kieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej usługi są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 1900 do godz. 700 rano dnia kolejnego oraz całodobowo w  soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy.

  1. POGOTOWIE TECHNICZNE – ELEKTRYCZNE I WODNO-KANALIZACYJNE – tel. 793 699 995

Zakres prac wykonywanych nieodpłatnie obejmuje;

  • zabezpieczanie przecieków na częściach wspólnych instalacji wodociągowej tj. do zaworu odcinającego instalację w lokalu (wraz z zaworem),
  • usuwanie niedrożności, zatorów na instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony) –  z wyłączeniem podejść odpływowych od urządzeń w lokalach (w gestii lokatora) – oraz usuwanie ich skutków  w budynkach,           
  • usuwanie awarii instalacji elektrycznych do licznika w instalacjach   niemodernizowanych oraz pionów instalacji elektrycznej do zabezpieczeń   wewnątrz lokalu (bez zabezpieczeń) w instalacjach po modernizacji,   zasilających lokale mieszkalne, użytkowe, części wspólne budynków, wymiana       bezpieczników topikowych na częściach wspólnych, załączanie bądź wymiana   wyłączników nadprądowych, wraz ze zgłaszaniem awarii do PGE, w przypadku   gdy dotyczy to dostawcy energii elektrycznej,
  • zabezpieczanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów  Kieleckich o konieczności ich usunięcia ,
  • zabezpieczanie awarii na przyłączach kanalizacyjnych – wezwanie w razie potrzeby WUKO z Wodociągów Kieleckich
  • zabezpieczanie awarii na sieciach kanalizacyjnych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów Kieleckich o konieczności ich usunięcia.
  1. POGOTOWIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA – 506-503-706 (7:00 – 15:00)  41 34-16-340 telefon dyżurny po godzinach pracy ZEC
  2. POGOTOWIE DŹWIGOWE – tel. 502 682 333
  3. POGOTOWIE GAZOWE – tel. 602 275 159
  4. POGOTOWIE KOMINIARSKIE – tel. 512 286 549